مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 13:322014-12-20سياسي

جولان غیرمجازها درفروش نهاده های کشاورزی


مشکلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز پس از 14 سال برای نخستین بار در نشستی مشترک با نمایندگان مردم کرج در مجلس بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شاید دور از انتظار و عجیب به نظر برسد اما نخستین نشست هم اندیشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با نمایندگان استان پس از گذشت چهار سال از تشکیل این سازمان در استان با حضور محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمیاینده های مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا ظهر امروز شنبه در محل استیجاری این سازمان در گوشه ای از موسسه علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد.

در این نشست نصرالله شمس آذر رییس این سازمان در البرز گفت که 14 سال پیش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و چهار سال پیش در البرز تاسیس شد اما این نخستین روزی است که در این سازمان به روی نمایندگان مردم گشوده شده است.

وی یادآور شد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال 1380 پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

این سازمان طرح های فراوانی برای شکوفایی بخش کشاورزی و کاهش انتظارات از بخش دولتی در برنامه دارد و تاسیس آن از مصادیق بارز اجرای اصل 44 قانون اساسی در روند خصوصی سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان غیرمجازها درفروش نهاده های کشاورزی

جولان غیرمجازها درفروش نهاده های کشاورزی