مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 13:172014-12-20دانش

جشنواره استانی طراحی کوتاه مدت در ورامین برگزار شد


جشنواره طراحی کوتاه مدت (اسکیس) ویژه دانشجویان استانهای تهران و البرز در دانشگاه سما ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه و به مناسبت هفته پژوهش جشنواره طراحی کوتاه مدت (اسکیس) در سطح دانشجویان معماری و گرافیک مقطع کاردانی استانهای تهران و البرز در دانشگاه سما ورامین برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: علم معماری مهارتی ناتمام است که یک دانشجوی معماری می تواند این خلاقیت را در خود پرورش داده و با تلاش مناسب به مراتب از شرایط موجود پیشرفت بیشتری را بکند.

حسینعلی شیبانی شعاع علم معماری را نامحدود برشمرد و گفت: مهمترین زیر بنای این علم خلاقیت توام با تلاش هنرمندانه است و استمرار این گونه جشنواره ها و رقابتهای علمی میان دانشجویان فنی و مهارتی بسیار اثر بخش خواهد بود.

وی عزم دانشگاه را در حمایت از جشنواره های مهارتی جدی برشمرد و از تلاش اعضای کمیته علمی و اجرایی دانشکده فنی و حرفه ای سما در زمینه برنامه ریزی مناسب جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تقدیر کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره نیز در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طراحی کوتاه مدت محصول فکر، دانش و سلیقه یک معمار با طراحی بر روی کاغذ است و در این معنا یک پروژه معماری در زمان (م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی طراحی کوتاه مدت در ورامین برگزار شد

جشنواره استانی طراحی کوتاه مدت در ورامین برگزار شد