مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 12:472014-12-20فناوري

طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری


مدیر عامل شرکت دانش بنیان سروشان گفت: اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران با قابلیت شبکه سازی شرکت های دانش بنیان برای این پارک طراحی و منتشر شد.

- یونس یونسیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران اظهار داشت: هدف از طراحی این نرم افزار ایجاد بستری برای کوتاه تر کردن مسیر ارتباطی بین پارک و مخاطبان آن اعم از شرکت های پارکی، مستقر در مرکز رشد و دانش بنیان است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سروشان ایده کاوان کمپانی اپیدمی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: پارک علم و فناوری استان سمنان اولین پارک در سطح کشور است که در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده و در این صنعت پیش قدم بوده است.

یونسیان تصریح کرد: در این برنامه از تمامی تکنولوژی های جدید برای ساخت برنامه ای کاملا سازگار با آی او اس نسخه هفت و با بهترین کارایی و همچنین رابط کاربری بدون هرگونه پیچیدگی و در راستای قوانین شرکت اپل برای قرارگیری برنامه در اپ استور استفاده شده است.

وی ادامه داد: فرآیند ترکیب سازمان های دانش بنیان در ایران با فناوری موبایل و ایجاد اکوسیستم سازمانی همراه محور را می توان نقطه عطفی در حوزه جنبش نرم افزاری و انقلاب علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری

طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری