مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 12:472014-12-20بين الملل

شهر سنجار عراق آزاد شد


شبکه خبری 'اسکای نیوز' روز شنبه اعلام کرد که نیروهای پیشمرگ کرد پس از نبرد با عناصر گروه تروریستی داعش، شهر سنجار در شمال عراق را به طور کامل از اشغال آنان بیرون آوردند.

- شبکه خبری اسکای نیوز روز شنبه اعلام کرد که نیروهای پیشمرگ کرد پس از نبرد با عناصر گروه تروریستی داعش، شهر سنجار در شمال عراق را به طور کامل از اشغال آنان بیرون آوردند.

خبرنگار ایرنا از بغداد همچنین در این باره گزارش داد: چند هزار نفر نیروی آموزش دیده و زبده ارتش، پیشمرگ و نیروهای مردمی برای اجرای عملیات بزرگ پاکسازی منطقه عمومی سنجار (شنگال) در شمال غرب استان نینوا ، از گروه تروریستی داعش بسیج شده اند.

منابع امنیتی در کردستان عراق، به خبرنگار ایرنا گفتند: این عملیات که با هماهنگی کامل میان بغداد – اربیل آغاز شده است، سرآغاز آزادی زنجیره ای شهرهای مهم استان نینوا از جمله موصل مرکز استان و تلعفر شهر شیعه نشین حد فاصل موصل و سنجار خواهد بود.

پاکسازی ارتفاعات سنجار در هفته گذشته توسط نیروهای ارتش و پیشمرگ کرد، هزاران نفر از ایزدی هایی را که به کوههای این منطقه پناه برده بودند، از محاصره خارج کرد و منطقه اکنون آماده نبرد نهایی برای آزادی شهرهای سنجار، تلعفر و در نهایت موصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر سنجار عراق آزاد شد

شهر سنجار عراق آزاد شد