مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 12:172014-12-20حوادث

545 نفر بر اثر تصادفات در مازندران کشته شدند


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کشته شدن تعداد 545 نفر در تصادفات سال جاری در استان جانشان را از دست دادند.

- علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آمارها نشان می دهد بیشتر کسانی که در حوادث رانندگی جان خود را ازدست می دهند عابر پیاده سالمند بوده اند، به طوری که در سال جاری 31 درصد از فوتی ها ی حوادث رانندگی برای عابران پیاده اتفاق افتاد که بالای 60 سال سن داشتند.

عباسی با اشاره به کاهش هفت درصدی آمار کشته شدگان در هشت ماه سالجاری تصریح کرد: بیشترین فوتی در محور درون شهری با تعداد 141نفر، برون شهری با 371 و راه روستایی با 33 نفر اتفاق افتاد.

وی افزود: شهرستان های آمل با 91 مورد، ساری با 87و بابل با 59مورد بیشترین و شهرهای نکا با 11، فریدونکنار با 12 کمترین آمار فوتی در آن به ثبت رسید.

عباسی در خصوص افزایش سن سالمندی عابرین گفت : این افزایش در جامعه ایجاب می کند رانندگان در هنگام رانندگی توجه و دقت بیشتری به عابرین پیاده و به خصوص عابرین پیاده سالمند داشته باشند، چرا که سالمندان به علت وجود مشکلات مفصلی اسکلتی و در نتیجه تحرک و عکس العمل کند نمی توانند خود را در هنگام حوادث رانندگی از مهلکه نجات دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران یادآور شد: از طرف دیگر به علت بیماری های مزمن از جمله پوکی استخوان میزان شکستگی استخوان و در نتیجه بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

545 نفر بر اثر تصادفات در مازندران کشته شدند

545 نفر بر اثر تصادفات در مازندران کشته شدند