مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 12:072014-12-20سياسي

مدیرعامل پست بانک ایران منصوب شد


طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود حسن زاده رییس هیأت مدیره پست بانک ایران با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی خبرگزاری دانشجو "، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود حسن زاده رییس هیأت مدیره پست بانک ایران با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با استناد به صورت جلسه مورخ 17/8/93 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده پست بانک ایران مبنی بر انتخاب وزارت اموراقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی به عنوان عضو حقوقی، هیأت مدیره و با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با وزیر اموراقتصادی و دارایی و نیز صورت جلسه هیأت مدیره آن بانک، جناب عالی را مستند به بند4 صورتجلسه مجمع عمومی صدرالذکر با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل شرکت دولتی پست بانک ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن زاده پیش از این از آذر ماه سال 1380 لغایت اسفندماه 1384 عهده دار ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک بوده و نقش مؤثری در تثبیت و ارتقاء جایگاه آن در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل پست بانک ایران منصوب شد

مدیرعامل پست بانک ایران منصوب شد