مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:522014-12-20ورزشي

اتومبیلران همدانی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد


رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی آفرود دودیفرانسیل به میزبانی استان قزوین برگزار و اتومبیلران همدانی در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد.

- محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی آفرود دودیفرانسیل به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: تیم اعزامی همدان به این مسابقات را بهنام بهشتی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، مهدی پناهی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، امین ساعی در کلاس شش سیلندر انژکتور و سمیع الدین شجاعی مهر در کلاس چهار سیلندر کاربراتور تشکیل می دادند.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه تیم اعزامی همدان عملکرد مناسبی در این مسابقات داشت، گفت: امین ساعی در کلاس شش سیلندر انژکتور در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد که کسب این نتیجه افتخاری برای ورزش استان همدان است.

روحی عنوان کرد: خوشبختانه در سال های گذشته اتومبیلرانان و موتورسواران همدانی قدم به هر مسابقه ای گذاشته اند با دست پر از این مسابقات به همدان بازگشته که این نشان از پیشرفت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتومبیلران همدانی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

اتومبیلران همدانی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد