مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:472014-12-20اقتصادي

بهره برداری از آزمایشگاه سل در گلستان تا پایان سال 94


معاون بهداشتی ورییس مرکز بهداشت گلستان از راه‎اندازی آزمایشگاه مجهز وتخصصی بیماری سل در گرگان با حمایت خیرین عرصه سلامت خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال 1394 به بهره‎برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکترمحمدرضا هنرور در آیین کلنگ‎زنی مرکز بهداشت، درمان و پایگاه اورژانس 115 الغدیر گرگان گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای بهره‎برداری آزمایشگاه سل پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به راه‎اندازی مرکز بهداشت، درمان و اورژانس 115 در منطقه الغدیر گرگان تصریح کرد: آزمایشگاه سل در این مرکز بهداشتی، درمانی حدود 50 هزار نفر جمعیت را زیرپوشش قرار می‎دهد.

رییس مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه 188 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای ایجاد مرکز بهداشت و درمان الغدیر پیش‎بینی شده است، خاطرنشان کرد: زمینی به مساحت یک‎هزار و 500 مترمربع توسط یکی از خیرین عرصه سلامت به نام فتح‎الله نوری برای احداث این پروژه اهدا شده است که در چهار طبقه ساخته خواهد شد.

دکترهنرور، تسریع در شناسایی بیماری سل را جزو یکی از استراتژی‎های داتس در جهان ذکر و بیان کرد: شناسایی به موقع بیماران مبتلا به سل یکی از مهم ترین استراتژی‎های دنیا به شمار می‎رود، چرا که اگر بیماری فرد به سرعت شناسایی شود، جلوی بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آزمایشگاه سل در گلستان تا پایان سال 94

بهره برداری از آزمایشگاه سل در گلستان تا پایان سال 94