مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:222014-12-20اقتصادي

سهمیه وام تعمیر منازل روستایی قدس در سالجاری 15 برابر شده است


سهمیه وام استان تهران در سالجاری پنج برابر و سهمیه قدس 15 برابر شده است که امید است با این اتفاق خوب پیشرفت چشمگیری در زمینه تعمیر و مقاوم سازی منازل روستایی شهرستان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نومحمد فردی ظهر شنبه در کارگروه مسکن قدس اظهار داشت: این شهرستان با مساحتی در حدود 114 کیلومتر مربع و جمعیتی 350 هزار نفری، یکی از متراکم ترین شهرستانهای استان تهران محسوب می شود که به همین دلیل نیز با معضلات و مشکلات متمایزی نسبت به سایر شهرستانهای استان روبرو است.

وی افزود: قدس با وجود نزدیکی به پایتخت یکی از محرومترین شهرستان های کشور محسوب می شود به همین دلیل تمام همت مدیران شهرستانی در کنار مساعدت مسئولان استانی و کشوری حمایت از تولید و کارآفرینان در راستای افزایش اشتغال و رضایت عمومی مردم است.

این مسئول تاکید کرد: در راستای سیاست های کلی دولت تدبیر و امید، اشتغال باید به عنوان یکی از اولویت های مدیران شهرستان در صدر اقدامات و برنامه ریزیها قرار گیرد و با توجه به نقش موثر بخش خصوصی در تحقق این هدف، تمام دستگاها موظفند که از حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در منطقه حمایت کرده و بسترهای مناسب را برای فعالیت آنها فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه وام تعمیر منازل روستایی قدس در سالجاری 15 برابر شده است

سهمیه وام تعمیر منازل روستایی قدس در سالجاری 15 برابر شده است