مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:222014-12-20اقتصادي

عدم تخصیص اعتبارات استانی به مسکن روستایی/ لزوم نظارت بر اجرای طرح ها


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه تاکنون از محل اعتبارات استانی هیچ ریالی به بخش مسکن روستایی اختصاص نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قربان محمدی شنبه درنشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بناب اظهار داشت: بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی باید هشت درصد از اعتبارات استانی به طرح های عمرانی و روستایی در کشور اختصاص یابد که متأسفانه تا کنون ازمحل این اعتبارات ریالی به شهرستان بناب اختصاص نیافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه از محل اعتبارات مواد سوختی از جمله نفت و گاز، پنج میلیارد و 150 میلیون ریال به بناب اختصاص یافته، خاطر نشان شد: دولت موظف است تا پایان برنامه پنجم در 27 روستای بالای 20 خانوار در بناب حداقل یک خیابان بکشد.

محمدی در پایان با اشاره به الزام هزینه کرد قسمتی از اعتبارات استان ها برای مطالعه و بازنگری طرح های هادی روستایی تصریح کرد: بهینه سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی، احداث مسکن مقاوم و بادوام روستایی و تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی از مهمترین اهداف طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی است که بدلیل قرارگرفتن اکثریت روستاهای بناب در حریم شهر، در اجرای این طرح مشکل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تخصیص اعتبارات استانی به مسکن روستایی/ لزوم نظارت بر اجرای طرح ها

عدم تخصیص اعتبارات استانی به مسکن روستایی/ لزوم نظارت بر اجرای طرح ها