مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:072014-12-20اقتصادي

200 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری از جاده های گلستان نیاز است


مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری از جاده های گلستان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی بخش رستمی در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان که ظهر شنبه با حضور نمایندگان جراید برگزار شد اظهار کرد: 200 هزار میلیارد تومان سرمایه های جاده های کشور است که سالانه برای تجهیز و نگهداری این جاده ها سالانه 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این اعتبار در حال حاضر وجود ندارد.

وی افزود: در استان گلستان نیز 5 هزار کیلومتر جاده وجود دارد که سالانه برای نگهداری و حفظ این جاده ها 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ما این اعتبار را نداریم که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

سهم تلفات جاده ای در حمل و نقل عمومی 9 درصد استرستمی در ادامه با بیان این که در تلفات جاده ای سهم حمل و نقل عمومی بسیار پایین است گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و در حال حاضر سهم تلفات جاده ای در حمل و نقل عمومی 9 درصد است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به نامگذاری روز حمل و نقل گفت: 26 آذر سال 62 در زمان جنگ تحمیلی کشتیهای زیادی برای تخلیه بار در سواحل جنوبی کشور پهلو گرفتند که با فرمان امام راحل بخش زیادی از کامیون های کشور به این منظقه برای تخلیه بار اعزام شدند و نشان دادند که در اطاعت از ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری از جاده های گلستان نیاز است

200 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری از جاده های گلستان نیاز است