مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 11:022014-12-20اقتصادي

فارس گزارش می دهد اشتغال زایی برای 30 درصد اهالی یک روستا


اهالی روستای گرمیر با ایجاد یک طرح اشتغال زایی زودبازده زمینه خودکفایی اقتصادی جوانان این روستا را فراهم کرده اند.

- " از سنندج، پیش از ظهر امروز فرماندار سنندج به همراه بخشدار مرکزی این شهرستان از روستای گرمیر از توابع سنندج بازدید کرد.

در جریان این بازدید محمدابراهیم زارعی از طرح اشتغال زایی کارگاه تولید کیف و تولیدات چرمی این روستا بازدید و بر گسترش حمایت های مادی از این پروژه مردمی تأکید کرد.

وی افزود: با تمام توان برای حمایت از این حرکت مردمی تلاش خواهیم کرد و زمینه را برای انتقال تجربیات مردم روستای گرمیر به دیگر روستاهای سنندج و استان کردستان فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سیمرغ روستای گرمیر نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: این شرکت تعاونی با همدلی و انسجام مردم روستا تشکیل شده و توانسته است در مرحله نخست برای 31 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کند.

سامان شریعتی افزود: تولید کیف و وسایل چرمی برای تأمین بازار استان و سفارشات دولتی و غیردولتی از جمله اموری است که جوانان این روستا اعم از دختر و پسر به آن مشغول بوده و در مجموع برای راه اندازی اولیه آن 125 میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر حمایت های مادی از این شرکت تعاونی صورت گیرد آمادگی داریم تا برای بیش از 60 نفر جوانان روستا اشتغال زایی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد اشتغال زایی برای 30 درصد اهالی یک روستا

فارس گزارش می دهد اشتغال زایی برای 30 درصد اهالی یک روستا