مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:572014-12-20اقتصادي

آغاز کنترل کیفیت نان در تهران


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن حضور در گشت های مشترک به نانوایان متخلف هشدار داد که در صورت 3 مرتبه تکرار تخلف، نانوایی پلمب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، به دنبال اعلام خبر گرانی نان تا سقف سی درصد بار دیگر بازار تخلفات برخی نانوایان سودجو داغ شد که در طول این مدت اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با همکاری دستگاه های نظارتی به بازرسی و کنترل بازار نان پرداختند تا اینکه روز بیست و چهارم آذرماه سال جاری جلسه کارگروه گندم، آرد و نان تهران منجر به تصویب مصوبه ای شد که براساس آن نرخ جدیدی برای نان تعیین شده بود.

بنا بر این مصوبه از تاریخ 24 آذرماه 1393، نان بربری با وزن چانه 600 گرم به قیمت 650 تومان، نان سنگک با وزن چانه 667 گرم به قیمت 800 تومان، تافتون و لواش گردان با وزن چانه 172 گرم به قیمت 210 تومان و تافتون سنتی با وزن چانه 287 گرم به قیمت 400 تومان به مشتریان عرضه خواهد شد و تخطی از این مصوبه تخلف محسوب می شود و در صورت گزارش مردمی و یا گزارش دستگاه های نظارتی، تعزیرات حکومتی وارد عمل خواهد شد.

با تصویب این مصوبه، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با ارسال نامه ای آمادگی این اداره کل برای افزایش گشت های نظارتی را اعلام کرد و با معرفی بازرسان و کارشناسان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کنترل کیفیت نان در تهران

آغاز کنترل کیفیت نان در تهران