مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:322014-12-20اجتماعي

رییس هلال احمر دماوند خبر داد آمادگی نیروهای امداد و نجات دماوند در طرح زمستانی 93


رییس هلال احمر شهرستان دماوند از آمادگی نیروهای امداد و نجات این جمعیت در طرح زمستانی 93 خبر داد.

- " در دماوند اظهار کرد: امسال همچون سال گذشته جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در پیست اسکی آبعلی میزبان افتتاح طرح ملی امداد و نجات زمستانه بود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور سردار مومنی رییس پلیس راهور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، واحد امداد و نجات شهرستان با استقرار نیروهای موتوری و انسانی مانور خوبی را به اجرا در آورد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: در طرح امداد و نجات زمستانه شهرستان دماوند، واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان با استقرار 40 نفر از نجاتگران کادر و داوطلب و همچنین سه دستگاه آمبولانس، 2 خودروی پیکاپ، 2 دستگاه خودروی نجات، خودروی عملیاتی آرگو و همچنین موتورسیکلت در خدمت شهروندان هستند.

فرهادی از تمام رانندگان درخواست کرد که در ایام زمستان از گرمایش خودرو و همراه داشتن زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 112 سامانه امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد شماره 147 سازمان هلال احمر تصریح کرد: با همت مدیران، شماره بین المللی 112 جایگزین شده است که در کم ترین زمان پس از تماس، نیروهای امدادی به کمک حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هلال احمر دماوند خبر داد آمادگی نیروهای امداد و نجات دماوند در طرح زمستانی 93

رییس هلال احمر دماوند خبر داد آمادگی نیروهای امداد و نجات دماوند در طرح زمستانی 93