مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:322014-12-20اجتماعي

لزوم احداث پارکینگ در مدخل های ورودی شهر اصفهان


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث پارکینگ در مدخل های وروردی شهر اصفهان در زمان حاضر یک نیاز و الزام مدیریت شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: وجود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها در شهر و در ساعاتی که کنترل ترافیک نیست سبب تخلفات و ترافیک شده بنابراین باید با کمک مدیریت شهری در مدخل های ورودی پارکینگ تعبیه شود.

وی ادامه داد: از آنجاییکه کامیون های موتور دیزلی آلودگی زیادی تولید می کنند بنابراین احداث و تعبیه چنین پارکینگ هایی در مدخل های ورودی شهر اصفهان یک ضرورت است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور کاهش ترافیک و آلودگی لازم است که برای تردد کمتر اتوبوس هایی که برای حمل و نقل کارمندان به خارج از شهر مشغول هستند، تمهیداتی اندیشیده شود.

هنوز نتوانستیم الفبای شهر هوشمند را برای شهر تدوین کنیموی با اشاره به کمبود پارکینگ در شهر بیان کرد: کمبود پارکینگ در شهر سبب پارک حاشیه ای اتومبیل ها و در برخی موارد حمل با جرثقیل می شود و این در حالی انجام می گیرد که هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه این وسائل نقلیه توسط راهنمایی و رانندگی جابه جا شدند وجود نداشته که سبب سردرگمی مردم می شود که باید در این مورد تدبیر مناسبی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث پارکینگ در مدخل های ورودی شهر اصفهان

لزوم احداث پارکینگ در مدخل های ورودی شهر اصفهان