مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:172014-12-20اجتماعي

نیازمند تصویب قوانین شدیدتر در زمینه برخورد با قاچاق بران هستیم


رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: اتباع غیرمجاز اخراج شده از کشور توسط قاچاق بران غیرمجاز دوباره به کشور ارجاع می شوند که در زمینه برخورد قضایی با این معضل نیازمند قوانین شدیدتری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ اکبر عاصمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وظایف مختلف پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: نظارت بر اماکن عمومی یکی از این موارد است و بر این اساس یکی از پایه های اعلام نظر در زمینه صدور پروانه های کسب را بر عهده داریم و با اتحادیه های صنفی در راستای خدمت رسانی بهتر به واحدهای صنفی و متقاضیان کسب نیز تعاملات لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: صدور گذرنامه و ارتباط و تعامل با دفاتر پلیس 10+ و مسائل و مشکلات در زمینه مهاجرت اتباع خارجه یکی از زمینه های فعالیت این ارگان است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تاکید کرد: هم اکنون بیش از 180 هزار نفر اتباع خارجه مجاز در سطح استان داریم و تعداد مهاجران غیرمجاز نیز به شکل دقیق مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه البته دستگیری و طرد مهاجران غیرمجاز در دستورکار داریم که به شکل هفتگی توسط اردوگاه افاغنه انجام شود، ابراز داشت: همچنین پلیس امنیت اخلاقی با رویکرد تذکر، ارشاد و رسیدگی به جرائم اخلاقی انجام وظیفه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تصویب قوانین شدیدتر در زمینه برخورد با قاچاق بران هستیم

نیازمند تصویب قوانین شدیدتر در زمینه برخورد با قاچاق بران هستیم