مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:172014-12-20سياسي

فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی نهادینه شود


موضوع مهدویت در جامعه اسلامی باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و سرمایه گذاری لازم درباره اهمیت این موضوع انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کلباسی رییس مرکز تخصصی مهدویت، و ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی به مناسبت نهم ربیع الاول (سالروزآغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصرعج) با بیان این که انسان باید از تفسیر به رای دوری کند گفت: بهترین تفسیر از کلام الهی را امامان معصوم (ع) ارائه کرده اند که لازم است بیانات آن بزرگواران بیش از پیش به جامعه اسلامی و مردم رسانده شود.

وی در پاسخ به این سوال که اولیای الهی چه کسانی هستند، خاطرنشان کرد: اولیای الهی کسانی هستند که دارای بالاترین مراتب ایمان و تقوا هستند و از این رو توانسته اند خود را به بالاترین جایگاه انسانی برسانند.

این مرجع تقلید درباره عظمت امام زمان در کلام انبیای الهی گفت: درباره عظمت ایشان همین بس که همه انبیای الهی از حضرت آدم(ع) تا پیامبرخاتم(ص)همه از آمدن آن حضرت خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه نیوز، آیت الله علوی گرگانی اظهار کرد: اعتقاد به مهدویت از مسائل مهم دین و جامعه است از این رو این فرهنگ باید در جامعه اسلامی بیش از پیش نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی نهادینه شود

فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی نهادینه شود