مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:072014-12-20ورزشي

نگاهی آماری به عملکرد متین ورامین در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال کشور


نیم فصل اول لیگ برتر والیبال جام باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که متین ورامین به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی با فراز و فرودهایی مواجه بود و در پایان نیم فصل در رده سوم گروه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نیم فصل اول لیگ برتر والیبال جام باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم های حاضر پس از انجام شش دیدار سخت و حساس، خود را مهیای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم با هدف رسیدن به مرحله پلی آف مسابقات می کنند.

اگرچه به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش متعدد، میان برخی تیم های لیگ برتر با سایر تیم ها فاصله وجود دارد اما رقابت های دیدنی و جذاب میان تیم های حاضر نوید بخش نیم فصلی حساس برای تماشاگران و علاقمندان به والیبال است.

متین می تواند شگفتی ساز لیگ برتر امسال باشدبا پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر والیبال برخی کارشناسان، تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران را مدعی کسب عنوان قهرمانی می دانند اما برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که نباید از تیم هایی نظیر میزان خراسان، متین ورامین، وزارت دفاع و شهرداری تبریز نیز غافل شد چراکه احتمال می رود این تیم ها در مرحله پلی آف بتوانند شگفتی ساز شوند! تیم متین ورامین به عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، در این فصل از رقابت ها نیز به عنوان یکی از مدعیان شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی آماری به عملکرد متین ورامین در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال کشور

نگاهی آماری به عملکرد متین ورامین در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال کشور