مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 10:022014-12-20بين الملل

آمریکا 3 میلیارد دلار تانک و خودروهای زرهی به عراق می فروشد


دفاعی آمریکا اعلام کرد وزارت امور خارجه این کشور احتمال فروش تانک ها و خودروهای زرهی به ارزش تقریبی سه میلیارد دلار به عراق را تصویب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آژانس همکاری های امنیتی - دفاعی آمریکا در بیانیه ای گفت: وزارت امور خارجه آمریکا احتمال فروش ادوات نظامی به عراق شامل تانک های آبرامز M1 A1 و تجهیزات مرتبط و حمایت لجستیکی به ارزش 2.

4 میلیارد دلار را تصویب کرد.

این آژانس در بیانیه دیگری گفت: وزارت امور خارجه آمریکا همچنین فروش ادوات نظامی به عراق شامل خودروهای هاموی و تجهیزات مرتبط و حمایت لجستیکی به ارزش 579 میلیون دلار را تصویب کرده است.

به گفته این آژانس، این دو قرارداد فروش به سیاست خارجه و امنیت ملی آمریکا کمک خواهد کرد و همچنین مستقیماً از دولت عراق حمایت کرده و به نفع مردم این کشور خواهد بود.

وزارت امور خارجه آمریکا گفت: حدود پنج نماینده از دولت و 100 مقاطعه کار به مدت پنج سال به عراق سفر خواهند کرد تا به ارسال، بررسی و معاینه نظام مند، برنامه حمایتی و آموزش به عنوان بخشی از روند اجرای این قرارداد درخصوص تانک های آبرامز و دیگر مهمات کمک کنند.

در مورد خودروهای هاموی نیازی به حضور پرسنل آمریکایی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 3 میلیارد دلار تانک و خودروهای زرهی به عراق می فروشد

آمریکا 3 میلیارد دلار تانک و خودروهای زرهی به عراق می فروشد