مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 09:222014-12-20سياسي

حوزه و دانشگاه باید یکدیگر را بپذیرند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حوزه و دانشگاه باید همدیگر را بپذیرند تا مشکلات جامعه حل شود اگر این اتفاق نیفتد دانشگاه و حوزه هر دو آسیب می بینند.

- "امیر خجسته" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، اظهار کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه در حد حرف، برگزاری جلسه و همایش نباشد چراکه وحدت تنها با اعتقاد قلبی حاصل می شود.

وی ادامه داد: مسئولان حوزوی و دانشگاهی باید به هم نزدیک شوند چراکه وحدت تنها با تعامل و همگرایی به نتیجه می رسد به طوریکه دور بودن این دو نهاد از یکدیگر نقص است.

خجسته تصریح کرد: حوزه و دانشگاه با وحدت و همدلی می توانند مسیر جوانان و آیندگان کشور را جهت دهند تا در مسیر واقعی حرکت کنند به طوریکه همگرایی حوزه و دانشگاه به سود جوانان است.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: این دو نهاد بدون هم نمی توانند کار کرده و پرواز کنند هر چند معتقدم وحدت بین حوزه و دانشگاه مطلوب و رضایت بخش نیست بنابراین باید اعتقادی عمل کرده و از توجه در حد برگزاری همایش ها و سخنرانی ها خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه مورد خواست و تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: خواست دشمن این است که فاصله بین ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه و دانشگاه باید یکدیگر را بپذیرند

حوزه و دانشگاه باید یکدیگر را بپذیرند