مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:472014-12-20پزشكي

برای سوزاندن چربی یک ساعت قبل و بعد از ورزش مواد قندی نخورید


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شوشتر گفت: تمرینات ورزشی با شدت کم و به صورت آرام و طولانی برای کاهش وزن مفید هستند.

- سیدعلیرضا قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: بهترین روش کاهش وزن طبق فرمول ریاضی، افزایش مصرف انرژی و کاهش جذب انرژی است، یعنی با ورزش کردن و پرهیز از مصرف چربی ها و هم چنین مصرف کمتر مواد قندی، می توانیم وزن مان را کاهش دهیم.

وی افزود: بهترین شیوه کاهش وزن هفته ای یک کیلوگرم وزن کم کردن است تا پوست بدن چروکیده نشود و به ارگان های داخل بدن مانند کلیه ها و دستگاه گردش خون نیز صدمه وارد نشود.

این مدرس دانشگاه گفت: ورزشکاران نیز برای کاهش وزن خود باید دقت داشته باشند، یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از تمرین از خوردن هرگونه مواد قندی اجتناب کنند، چرا که مصرف مواد قندی باعث ترشح هورمون انسولین می شود و ترشح انسولین هم نمی گذارد چربی ها مصرف شوند، بنابراین اگر فردی یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از تمرین از مواد قندی استفاده کند در واقع ورزش برای آن بی معنی می شود.

وی بیان کرد: افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید توجه داشته باشند که تمریناتی با شدت کم یا متوسط مانند طناب زدن، دویدن و انواع نرمش ها، آن هم به صورت آرام و طولانی برای کاهش وزن مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سوزاندن چربی یک ساعت قبل و بعد از ورزش مواد قندی نخورید

برای سوزاندن چربی یک ساعت قبل و بعد از ورزش مواد قندی نخورید