مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:422014-12-20فناوري

پژوهشکده پست احیاء شد


با توجه به تأکید وزیر ارتباطات مبنی بر تقویت و راه اندازی سرویس های نوین پستی در کشور مطابق با تحولات بین المللی احیاء پژوهشکده پست در دستور کار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، - قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همزمان با پایان هفته پژوهش در نشست مشترک وزیر ارتباطات با رؤسای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از روند فعال سازی مجدد پژوهشکده پست ارائه شد.

در سال 1382 پژوهشکده ای به نام پژوهشکده مدیریت راهبردی در مرکز تحقیقات ایران تاسیس شد که دارای 4 گروه مشتمل بر حوزه های امنیت، مدیریت راهبردی، مشتری مداری و تنظیم مقررات و قیمتگذاری خدمات بود.

این پژوهشکده بیش از یکسال دوام نیاورد و دو گروه منحل و تنها گروه مطالعات راهبردی و تنظیم مقررات از آن باقی ماند.

در سال 1384 با حکم ریاست وقت پژوهشگاه دو پژوهشکده به نام پژوهشکده فناوریهای نوین پست و پژوهشکده پست به ساختار پژوهشگاه اضافه شد.

پژوهشکده پست وظیفه مطالعات اقتصادی را برعهده داشت و پژوهشکده فناوریهای نوین پست وظیفه بانکداری الکترونیک، فناوریهای نوین پستی و خدمات فرودگاهی را بر عهده داشت.

بعد از دو ماه این دو پژوهشکده ادغام شده و بعد از دو سال به دلیل مشکلات مالی فعالیت این پژوهشکده فقط در حد یک گروه با نام گروه تنظیم مقررات پستی تقلیل یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده پست احیاء شد

پژوهشکده پست احیاء شد