مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:322014-12-20اقتصادي

معاون بنیاد مسکن: سالانه 50 هزار مسکن در مناطق آسیب دیده احداث می شود


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به طور متوسط سالانه 45 تا 50 هزار واحد مسکن در مناطق حادثه دیده احداث و بازسازی می شوند.

- عزیزالله مهدیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در دو نقطه از استان هرمزگان شامل بستک و بشاگرد، در استان بوشهر در دو نقطه در شهرهای دشتی و دشتستان همچنین در مناطق سیل زده و زلزله زده سیستان و بلوچستان و سه شهر ایلام بازسازی واحدهای مسکونی حادثه دیده در دست اقدام است.

وی ادامه داد: با محاسبه مساکن تعمیری این رقم تا 70 هزار واحد نیز در طول سال می رسد که بنیاد مسکن تلاش می کند در امر بازسازی این واحدها وارد عمل شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ما ادعا نمی کنیم روستاییان با 15 میلیون تومان تسهیلات بتوانند از صفر تا 100 یک واحد مسکونی را اجرایی و عملیاتی کنند بلکه روستاییان برای ساخت واحد مسکونی باید در کنار این تسهیلات از منابع دیگر و آورده شخصی استفاده کنند.

مهدیان تسهیلات پرداختی به روستاییان را یارانه دار و با کارمزد 5 درصد اعلام کرد و افزود: برای ساخت مسکن 60 تا 70 مترمربعی تسهیلات پرداختی تا پایان سفت کاری جواب می دهد و خانه روستایی به مانند خانه شهری نیست که در همان یک سال تمام کارهای آن انجام شود چرا که یک پروسه چندین سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بنیاد مسکن: سالانه 50 هزار مسکن در مناطق آسیب دیده احداث می شود

معاون بنیاد مسکن: سالانه 50 هزار مسکن در مناطق آسیب دیده احداث می شود