مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:322014-12-20سياسي

منطقه آزاد کیش آماده تجاری سازی وحمایت از پژوهش های دانشگاهی است


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی سازمان برای بهره گیری از طرح های پژوهشی وتوان اجرایی دانشجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،علی اصغر مونسان گفت: علمی که درخدمت جامعه باشد از ارزش زیادی برخوردار است و سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی دارد علاوه بر حمایت از پژوهش و تحقیقات دانشگاهی با تجاری سازی پژوهش ها و طرح های آنان و بهره گیری از توان اجرایی دانشجویان دربخش های مختلف به رونق اقتصادی و توسعه جامعه و دانشگاه کمک کند.

وی حضور در دانشگاه را یادآور خاطرات خوب دوران دانشجویی و طراوت و شادابی ویژه این دوره دانست و افزود: با دستیابی به علوم پیشرفته، دانشجویان در این دوران دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند و این موضوع مسیر رشد و شکوفایی کشورمان در عرصه های علمی را فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جایگاه کشورمان از لحاظ تولید علم گفت: رده شانزدهم در بین کشورهای جهان جایگاه بسیار خوب و ارزشمندی است اما با توجه به ظرفیت و توان علمی جوانان کشور، انتظار می رود به جایگاهی بهتر دست یابیم.

وی از نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش به عنوان عامل موفقیت در دنیای پر از رقابت امروز یاد کرد و افزود: تاکنون دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف داشته ایم و این پیشرفت ها انگیزه های خوبی برای جوانان ایجاد کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد کیش آماده تجاری سازی وحمایت از پژوهش های دانشگاهی است

منطقه آزاد کیش آماده تجاری سازی وحمایت از پژوهش های دانشگاهی است