مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 08:272014-12-20اقتصادي

دره خواری در گناوه/انجام 96درصد ساخت وسازهای غیرقانونی بامجوز شهرداری


ساخت و سازهای متعددی در حریم رودخانه دره گپ گناوه انجام شده است که بسیاری از این ساخت و سازها دارای مجوز از شهرداری هم هستند ولی مجوزی از سازمان آب منطقه ای ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رودخانه دره گپ به موازات جنوب تا شرق و شمال شرق شهر گناوه امتداد دارد که سالانه در اثر بارندگی در روستاهای بالادست حوزه آبخیز آن حجم عظیمی از روان آب در این رودخانه جاری می شود که در طول 15- 10سال اخیر ساخت و سازهای غیرقانونی در حریم و بستر این رودخانه شهر گناوه را در معرض خطر سیلاب بسیار شدید قرار داده است.

متاسفانه مجوز ساخت و ساز این منازل مسکونی در حریم و بستر رودخانه دره گپ بنا به گفته سازمان متولی یعنی آب منطقه ای بدون استعلام از آنها از سوی شهرداری بندر گناوه صادر شده که بیش از 96درصد آنها به صورت غیرقانونی احداث شده اند.

حکم تخریب برخی از این ساخت و سازهای یاد شده در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد و باید پرسید که حالا چه کسی پاسخگویی زیان هنگفت مالی صاحبان این ساخت و سازها است.

چرا شهرداری گناوه قبل از اخذ استعلام از آب منطقه ای اقدام به صدور مجوز ساخت برای این ساخت و سازها در حریم و بستر دره گپ گناوه کرده است و آیا این منازل سنددار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دره خواری در گناوه/انجام 96درصد ساخت وسازهای غیرقانونی بامجوز شهرداری

دره خواری در گناوه/انجام 96درصد ساخت وسازهای غیرقانونی بامجوز شهرداری