مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:172014-12-20حوادث

طی 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد 16 زخمی در 4 حادثه جاده ای آذربایجان غربی


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر تصادفات متعدد در جاده های این استان 16 نفر زخمی و به منظور درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

- جابر ثوابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تصادف نخست در محور آذربایجان غربی به سلماس و کمربندی سلماس رخ داد که پنج نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان مکان دقیق وقوع این حادثه جاده ای افزود: این تصادف مربوط به دو خودروی سواری پیکان با سواری وانت سایپا در 9 کیلومتری پایگاه به سمت طسوج، جاده فرعی روستای حبشی رخ داد که خسارت مالی بسیاری بر جای گذاشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به حادثه دوم واقع در جاده ارومیه، قوشچی که یکی از مناطق حادثه خیز استان محسوب می شود، اشاره کرد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در محور ارومیه به قوشچی و چهار کیلومتری پایگاه به طرف ارومیه سه نفر به شدت زخمی شدند که به منظور درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

ثوابی با بیان اینکه مهم ترین علت حادثه عدم توجه به جاده و علائم راهنمایی و رانندگی است، افزود: رانندگان لازم است توصیه های راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و به رعایت قوانین توجه بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد 16 زخمی در 4 حادثه جاده ای آذربایجان غربی

طی 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد 16 زخمی در 4 حادثه جاده ای آذربایجان غربی