مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:172014-12-20دانش

نظارت کامل بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی آزاد اردبیل


رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از نظارت کامل بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا کاظمی رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در جمع دانشجویان این دانشکده از نظارت کامل بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد و افزود : تحول در کیفیت آموزشی رشته های علوم پزشکی دانشگاه نیز مدنظر جدی است.

وی افتخارات دانشکده پزشکی واحد اردبیل در کشور را قابل توجه دانست و تصریح کرد : ما فعالیت خود را برای ارتقای همه جانبه آموزشی، پژوهشی و المپیادها بکار خواهیم بست.

کاظمی حساسیت حضور پزشکان در محیط دانشکده را به حدی برای مردم و مسئولین واضح دانست و خاطرنشان کرد : مدیریت دانشکده نظارت کاملی بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی خواهد داشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود : دانشکده با همکاری اساتید، دانشجویان و همکاران بصورت مطلوب اداره می شود و پیشرفت زمانی صورت می گیرد که همه در کنار هم باشیم.

در ادامه نمادی وثوقی معاون آموزشی دانشکده پزشکی گفت : طولانی ترین زمان آموزشی در دانشگاه ها ویژه علوم پزشکی است و ما مفتخریم سالهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کامل بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی آزاد اردبیل

نظارت کامل بر روند آموزشی و بالینی علوم پزشکی آزاد اردبیل