مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-20اقتصادي

با حضور معاون برنامه ریزی استاندری: کمیته خوشه های صنعتی قزوین برگزار شد


تشریح فعالیت های انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان در حوزه توسعه خوشه های صنعتی و کسب و کار در کمیته راهبری خوشه های صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

- " از قزوین، صبح امروز تشریح فرآیند روند اجرایی توسعه خوشه های صنعتی استان با حضور اعضای کارگروه اقتصادی و تولیدی استان قزوین در محل استانداری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: با توجه محدودیت منابع و امکانات در اختیار دولت امکان ارائه خدمات به تک تک واحدهای صنعتی بسیار مشکل بوده است.

عبدالقهار ناصحی افزود: در رویکرد توسعه خوشه های صنعتی نیز به دنبال ارائه خدمات به سطح صنعت و تجمع همگن های کسب و کار هستیم تا محیط کسب و کار بهبود و رشد صنایع در این محیط شکل گیرد تا اثربخشی از این خدمات بیشتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش مدل توسعه خوشه های صنعتی در توسعه صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی قزوین در حال حاضر اقدام به بروزسانی نقشه خوشه های کسب و کار استان را آغاز کرده و در نظر دارد علاوه بر توسعه خوشه بسته بندی توسعه خوشه جدیدی را در سال آینده آغاز کند.

امید علی پارسا معاون برنامه ریزی استانداری قزوین نیزضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در فعالیت های توسعه خوشه بسته بندی استان، همکاری سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون برنامه ریزی استاندری: کمیته خوشه های صنعتی قزوین برگزار شد

با حضور معاون برنامه ریزی استاندری: کمیته خوشه های صنعتی قزوین برگزار شد