مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-20سياسي

چالش جمعیت هلال احمر ایران/ضرورت تامین بالگرد عملیاتی


دبیرکل جمعیت هلال احمر، داشتن بالگرد عملیاتی را یکی از چالش های هلال احمر در زمان امداد و نجات عنوان کرد و افزود: امیدواریم فدراسیون بین المللی صلیب سرخ، - بتواند خواسته این نیاز ما را تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر سید احمد موسوی در نشست خبری مشترک با دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر که شب گذشته در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، با اشاره به حضور دکتر فرهادی در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: هم اکنون جمعیت هلال احمر ایران عضوی موثر در هیات حاکمه فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر است و دکتر فرهادی نقش مرجعیتی ارزشمندی در هیات حاکمه فدراسیون دارد.

وی با اشاره به این که روسای جمعیت های هلال احمر معمولا داوطلبانه و افتخاری فعالیت کرده و بیشتر نقش حاکمیتی ایفا می کنند، تصریح کرد: دکتر فرهادی در فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در جایگاه ممتازی قرار داشته و سطح فعالیت های کشورمان را بسیار گسترش داده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به تفاهم هایی که در نتیجه سفر سه روزه دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر حاصل شده است، گفت: بر این اساس در بعد مدیریتی مقرر شده است تا کارگروه مشترکی برای اقدام در زمینه تفاهم نامه سه جانیه میان فدراسیون بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جمعیت هلال احمر ایران/ضرورت تامین بالگرد عملیاتی

چالش جمعیت هلال احمر ایران/ضرورت تامین بالگرد عملیاتی