مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 07:072014-12-20سياسي

دستاوردهای پژوهشی دانشجویان امیدبخش رفع نگرانی ها در هیئت دولت


معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهور از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه به عنوان ره آوردی ارزشمند برای وزرای کشور درهیئت دولت یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت در بازدید از دستاوردهای علمی وپژوهشی دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش در رشد علم و فناوری به عنوان عامل مهم در رونق اقتصادی و درآمد زایی در کشور گفت: این بازدید کوتاه از دستاوردهای علمی وپژوهشی دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران بسیار برانگیزه و امیدواری من افزود و این موضوع ره آوردی ارزشمند برای وزرای کشور در هیئت دولت است که بسیاری از نگرانیهای آنان در حوزه فناوری و علمی مرتفع می شود.

وی تاکید کرد: جای بسی خرسندی است که در جزیره کوچک کیش و در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران شاهد دستاوردهایی بودیم که مسئولان کشور در بین دانشگاه ها و موسسات مختلف آموزش عالی در شهرهای بزرگ و کوچک کشور در جست و جوی آن بودند.

دکتر نوبخت از حرکت پرشتاب در مسیر توسعه یافتگی به عنوان هدف اصلی مراکز آموزش عالی کشور یاد کرد و افزود: توسعه ای که در پی آن هستیم نیازمند سرمایه است و با توجه به کمبود سرمایه در همه کشورها، پژوهش به عنوان عنصر ارزشمند و عامل ایجاد سرمایه مدنظر همه کشورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای پژوهشی دانشجویان امیدبخش رفع نگرانی ها در هیئت دولت

دستاوردهای پژوهشی دانشجویان امیدبخش رفع نگرانی ها در هیئت دولت