مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 05:372014-12-20بين الملل

سونی پیکچرز تسلیم هکرها شد


این تهدیدها همچنین باعث شد تا مراسم پیش نمایش اولین نمایش این فیلم در نیویورک و مصاحبه رسانه ای ست روگن و جیمز فرانکو بازیگران اصلی فیلم لغو شود.

- تنها چند روز به اکران سراسری فیلم مصاحبه ، محصول جدید شرکت سونی پیکچرز مانده بود که هکرها با حمله سایبری به این کمپانی بسیاری از اطلاعات محرمانه شرکت سونی را دزدیدند و در فضای مجازی منتشر کردند.

این گروه که خود را نگهبانان صلح می داند با انتشار پیامی تمامی سینماهای نمایش دهنده فیلم مصاحبه را تهدید کرد، به طوری که مراسم پیش نمایش این فیلم و اکران آن به طورکلی لغو و پای اوباما رییس جمهوری آمریکا و سازمان امنیت ملی ایالات متحده به این ماجرا باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهروند، از آن جایی که داستان فیلم مصاحبه ماجراهای یک مجری تلویزیونی و تهیه کننده اش است که سازمان سیا آنها را برای ترور زمامدار کره شمالی اجیر می کند، این احتمال می رود که حملات سایبری اخیر از سوی کشور کره شمالی برنامه ریزی شده باشد تا از اکران این فیلم جلوگیری کند.

البته آن چیزی که بیشتر موجب نگرانی سینماهای نمایش دهنده این فیلم شد، انتشار نامه تهدیدآمیزی از سوی این گروه بود که در آن به حادثه سپتامبر اشاره شده بود: ما مشخصا به همه شما نشان خواهیم داد در تمام جاهایی که مصاحبه پخش می شود ازجمله پیش نمایش آن در نیویورک تمام کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونی پیکچرز تسلیم هکرها شد

سونی پیکچرز تسلیم هکرها شد