مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 05:272014-12-20دانش

شبیه ساز پرواز انسان در آسمان ساخته شد/ تجربه حس پرندگان در هنگام پرواز


محققان شبیه ساز پروازی طراحی کرده اند که همچون بخشی از اعضای بدن عمل می کند و در آن امکان تعیین سرعت و میزان نیروی حرکت در هنگام تکان دادن بال ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، محققان آلمانی با ساخت یک شبیه ساز پرواز در آسمان، انسان ها را به یکی از آرزوهای دیرین خود یعنی تجربه حس پرواز همچون پرنده ها نزدیک کردند.

این شبیه ساز همچون بخشی از اعضای بدن عمل می کند و در آن امکان تعیین سرعت و میزان نیروی حرکت در هنگام تکان دادن بال ها وجود دارد.

انسان ها با استفاده از این شبیه ساز می توانند مناظر زیبایی را از بالا مشاهده کنند ضمن آنکه حس پرواز با استفاده از عینک هایی که دید 3 بعدی و 360 درجه را فراهم می کنند لذت این تجربه را دوچندان می کند.

در این تجربه پروازی، علاوه بر در نظرگرفتن سرعت باد، موتور برقی، شبیه ساز را تغذیه می کند که خود نیز به کامپیوتر وصل است.

این پروژه جنبه تفریحی هیجان برای پرواز و جنبه تبلیغی حمایت از پرندگان مد نظر بوده است.

برخلاف آنکه فناوری قرن بیست و یکم این بار چشم اندازهای جدید و بدون خطری را برای پرواز در آسمان ها باز کرده است، با این حال، پس از این تجربه شبه پروازی، فرد سرگیجه ناشی از نگاه به فضای خالی را حس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه ساز پرواز انسان در آسمان ساخته شد/ تجربه حس پرندگان در هنگام پرواز

شبیه ساز پرواز انسان در آسمان ساخته شد/ تجربه حس پرندگان در هنگام پرواز