مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 04:522014-12-20سياسي

بهبود فضای کسب و کار، نیازمند ساختار کارآمد


عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی معتقد است: فسادهای به وجود آمده در اقتصاد ناشی از مجموعه عوامل مختلفی است، چرا که این حجم عظیم فساد توسط یک فرد اتفاق نمی افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، دکتر علی دینی ترکمانی در اختتامیه دومین همایش ملی "توسعه پایدار با رویکرد بهبود فضای کسب و کار" با اشاره به این که زمان ایجاد فضای کسب و کار در ایران طولانی است، اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه اجتماعی موجود در اقتصاد به شدت افول کرده و برخی ضدارزش ها به ارزش تبدیل شده است و این امر باعث شده در اقتصاد یک شبکه منسجم و قوی اما بدون کارکرد مثبت داشته باشیم.

وی با اشاره به این که فسادهای عظیمی که در اقتصاد کشور اتفاق می افتد فردی نیست، گفت: اگر ساختار نظام جامعه را به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم کنیم خواهیم دید که این نهادهای رسمی هستند که محل مناقشه اند و آنچه باعث عملکرد ضعیف ما شده ناشی از کارکرد نهادهای رسمی است.

دینی ترکمانی با بیان این که تاکنون به موضوع بهبود فضای کسب و کار به صورت ریشه ای و عمیقی پرداخته نشده است، گفت: مهم ترین مشکل موجود در کشور در ساختارهای سازمانی است و از نظر من فضای کسب و کار نامناسب نتیجه ناکارایی سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فضای کسب و کار، نیازمند ساختار کارآمد

بهبود فضای کسب و کار، نیازمند ساختار کارآمد