مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 21:122014-12-19سياسي

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج: تردد سخت جانبازان در شهر دور از انصاف است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انصاف و عدالت نیست که جانبازان به دلیل کمبود امکانات نتوانند در سطح شهر به راحتی تردد کرده و از خدمات عمومی استفاده کنند.

- سعید فیروزگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اصول مدیریت شهری این است که امکانات و خدمات به صورت عادلانه در اختیار همه شهروندان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه برای استفاده از حمل و نقل عمومی باید به صورتی این ناوگان طراحی و تجهیز شود که همه مردم بتوانند بدون محدودیت از این خدمات استفاده کنند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر افزود: متاسفانه خدمات شهری در مرکز استان البرز به صورتی است که محدودیت هایی را برای جانبازان و معلولان ایجاد می کند.

فیروزگاه بیان داشت: این افراد برای استفاده از خدماتی مانند حمل و نقل عمومی و یا عبور از معابر اصلی و فرعی و همچنین استفاده از پله های برقی با محدودیت جدی روبه رو هستند که باید اقدامی در جهت رفع این کمبودها انجام شود.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان سپاه اسلام در دوران جنگ تحمیلی گفت: روزی این کشور مورد تجاوز دشمن غاصب و جنایتکار قرار گرفت و هشت سال جنگ به ملت ایران تحمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج: تردد سخت جانبازان در شهر دور از انصاف است

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج: تردد سخت جانبازان در شهر دور از انصاف است