مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 21:022014-12-19اجتماعي

توسعه بسته های کمک آموزشی درسی در آینده


مدیرکل دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد وزارت آموزش و پرورش اتکای قطعی به کتب درسی نیست، بلکه تاکید بر وجود بسته های آموزشی است گفت: - نقشه، لوح فشرده، فیلم و غیره رسانه های مکمل آموزشی هستند که به ارتقای کیفیت آموزش می انجامند و روند توسعه این بسته های آموزشی قطعا در آینده ادامه می یابد.

محمد ناصری در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره توزیع لوح های فشرده آموزشی اظهار کرد: برای همه دروس لوح فشرده تولید نشده بلکه برای درس هایی چون قرآن، عربی، زبان انگلیسی سی دی های شنیداری تولید شده است.

وی افزود: در برخی شاخه ها چون فنی و حرفه ای و کارودانش فیلم های آموزشی متناسب با رشته ها طراحی و تولید شده است.

مدیرکل دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به تناسب نیازی که احساس می کردیم در کنار کتب درسی مکتوب، لوح فشرده و فیلم های آموزشی را تولید کردیم عنوان کرد: به عنوان مثال در درس عربی لحن ها، در زبان انگلیسی لهجه ها و نحوه قرائت در قرآن نیازمند استفاده از رسانه شنیداری بودند.

ناصری تصریح کرد: رویکرد وزارت آموزش و پرورش اتکای قطعی به کتب درسی نیست، بلکه تاکید بر وجود بسته های آموزشی است که البته جزء اصلی این بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بسته های کمک آموزشی درسی در آینده

توسعه بسته های کمک آموزشی درسی در آینده