مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 18:172014-12-19سياسي

با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت رونمایی از کتاب قصه موتورک در ورامین


مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب قصه موتورک که به بررسی مستند سیره عملی شهدا پرداخته است با حضور مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

- " از جنوب استان تهران، ساعتی پیش آیین رونمایی از کتاب قصه موتورک با حضور آیت الله محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری، محسن خوانساری فرماندار ورامین، حمید آرمان مهر رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان، محسن رضایی رییس شورای شهر، محمد ارجستانی بخشدار مرکزی ورامین،  مهدی کچویی شهردار جوادآباد و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان ورامین در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

دشت ورامین دارای سابقه فرهنگی بسیار غنی است فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم اظهار کرد: دشت ورامین دارای سابقه فرهنگی بسیار غنی است و قیام  مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 به تابلوی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

محسن خوانساری گفت: مردم ورامین در سال 42 به پیام مرجعیت شیعه لبیک گفتند و با تمام توان خود وارد عرصه مبارزه با ظلم شدند و وجود این روحیه ظلم ستیزی در میان مردم شهرستان ورامین در طول تاریخ جاری بوده چراکه ورامین یکی از مراکز اصلی شیعیان ایران در قرون مختلف بوده است.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: ورامین را باید به عنوان یک سرزمین بزرگ دید و حضور علما و دانشمندان در قرون گذشته در ورامین نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت رونمایی از کتاب قصه موتورک در ورامین

با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت رونمایی از کتاب قصه موتورک در ورامین