مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 14:372014-12-19اقتصادي

یک نماینده مجلس: در شرایط کاهش قیمت نفت راهی جز توسل به دانش و فن آوری نداریم


نماینده پاوه و اورامانات در مجلس معتقد است: در شرایط فعلی که شاهد کاهش چشمگیر قیمت نفت هستیم، راهی جز توسل به دانش و فن آوری برای توسعه اقتصادی کشور نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر نعمت الله منوچهری در همایش نقش پارک علم و فن آوری و مراکز رشد در توسعه استان کرمانشاه که در روانسر برگزار شد، علم و فن آوری را بحث روز دنیا خواند و گفت: تولید علم امروز در جهان حرف اول را می زند.

او با بیان این که امروز دیگر رقابت اصلی در میدان جنگ نیست یادآوری کرد: جنگ امروز جنگ علم و فن آوری است.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به پیشرفت های عظیم علمی ایران در چند سال اخیر ادامه داد: مصداق بارز این پیشرفت ها انرژی هسته ای بود که به عنوان برگ برنده نظام جمهوری اسلامی همه معادلات جهان استکبار را برهم زد.

منوچهری عنوان کرد: انرژی هسته ای از مغز جوانان ما نشات گرفت و خود را به صورت یک حق مسلم نشان داد و امروز انرژی هسته ای در مغز جوانان و نخبگان ما بومی شده است و وابسته به چند سانتریفیوژ نیست که بخواهند در آن را ببندند.

وی مخالفت اصلی استکبار را با پیشرفت علم و فن آوری ما دانست و با بیان این که دشمن نمی تواند خشم خود را از پیشرفت ما کنترل کند، خاطرنشان کرد: دشمن این خشم را به صورت تحریم های ناجوانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: در شرایط کاهش قیمت نفت راهی جز توسل به دانش و فن آوری نداریم

یک نماینده مجلس: در شرایط کاهش قیمت نفت راهی جز توسل به دانش و فن آوری نداریم