مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 14:272014-12-19پزشكي

متولی مقابله با محصولات سرطان زا کیست و مجازاتش چیست؟!


آیا نانی که می خوریم سالم است یا ضررش در دراز مدت بیش از منفعتش است؟ برنج چطور؟ اگر از این بابت نگرانی داشته باشیم، آیا می توانیم با مصرف سبزیجات و میوه ها و حتی نوشیدن شیر و استفاده از دیگر لبنیات سلامتمان را تضمین کنیم؟ با اخباری که این روزها درباره .

- از مجاز بودن یا نبودن استفاده از خمیر مرغ تا مضر بودن آنچه برای براق شدن پوست میوه هایی چون سیب مورد استفاده قرار می گیرد و یا به عنوان هورمون زودرس کردن به میوه هایی چون گوجه فرنگی زده می شود، هفته ها و ماه های گذشته پر بوده از اخباری که عموم جامعه را بابت سلامت مواد غذایی شان نگران کرده است؛ ولی آیا نگرانی ها رفع شده؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله کوتاهی از مرگ خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان و چند هنرمند دیگر بر اثر سرطان و در حالی که نگرانی از شیوع روزافزون این بیماری جامعه را ملتهب کرده است، اخبار ناخوشی درباره سلامت برخی محصولات غذایی منتشر شده که هیچ کدام به نتیجه خاصی منجر نشده است.

اگر پیش از این تصور بر این بود که تنها اقلام خوراکی مانند سوسیس، کالباس، ناگت و دیگر مواد غذایی پر کاربرد در فست فودها و امثال چیپس و پفک سلامت مردمم را به خطر انداخته و ایشان را در معرض ابتلا به بیماری های سختی چون سرطان قرار می دهند، حالا پای میوه ها نیز به این فهرست خطر آفرین باز شده تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی مقابله با محصولات سرطان زا کیست و مجازاتش چیست؟!

متولی مقابله با محصولات سرطان زا کیست و مجازاتش چیست؟!