مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 14:022014-12-19پزشكي

شهرک سلامت در قم احداث می شود


استاندار قم از احداث بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه بررسی طرح های حوزه سلامت قم بر اتمام هر چه زودتر بیمارستان های نیمه تمام با کمک دولت و خیرین تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید و به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه اقدامات دولت در حوزه سلامت موجب رضایت مردم خصوصا اقشار کم درآمد شده است.

استاندار قم برگزاری این جلسه با حضور خیرین را بسیار نتیجه بخش عنوان کرد و افزود: استان قم از تصمیمات این جلسه برای سال ها بهره خواهد برد.

وی با بیان این که قم در حوزه سلامت فاصله زیادی با نقطه مطلوب دارد، خاطرنشان کرد: سه بیمارستان فرقانی، امجدی و دانشگاه آزاد که بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی آنها نیز انجام شده است، به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام هستند.

استاندار قم اعتبارات دولتی را بسیار کم و ناکافی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با کمک بیوت مراجع عظام و خیرین بتوانیم این سه بیمارستان را هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسانیم.

این جلسه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سلامت در قم احداث می شود

شهرک سلامت در قم احداث می شود