مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 13:222014-12-19سياسي

امام جمعه اهل سنت قشم: برخی ها گویا در قشم به دنبال ایجاد تنش هستند


امام جمعه اهل سنت قشم با بیان اینکه اخیر حوادثی در روستاهای کووه ای و درگهان رخ داده گفت: ظاهرا دست هایی در کار بوده و افرادی خواسته و ناخواسته می خواهند تنش و بحران درست کنند.

- " از قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جزیره قشم، شهرها و روستاهای این دیار چه در حال و چه در گذشته از لحاظ امنیت امتحان خود را پس داده است.

وی افزود: مردم با دین داری، صبر و تامل و با متانت و با ایمان خود فضایی امن را در جامعه خود ایجاد کرده اند.

  امام جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: مردم قشم چه در گذشته و تاکنون اغتشاش گر و آشوب گر نبوده و این مسئله ای نیست که بتوان آن را انکار کرد و نادیده گرفت.

خطیبی یادآور شد: بارها مسئولان از جمله فرمانده نیروی انتظامی و دادستان وقت بر این مسئله اعتراف و به سخن آوردند که جزیره قشم هم از لحاظ نجابت مردم و هم از لحاظ جرم و جنایت با جاهای دیگر که مسئولیت داشته اند تفاوت داشته و این امر با جاهای دیگر قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به این که مردم حافظ و پاسداشت ارزش ها و حافظ دین و انقلاب خودشان هستند و توانسته اند با این مدال افتخار در کشور نمونه باشند عنوان کرد: افرادی که می خواهند نا امنی ایجاد کنند و چیزی را که خود با تصمیم گیری اشتباه درست کرده اند می خواهند به نام مردم تمام و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت قشم: برخی ها گویا در قشم به دنبال ایجاد تنش هستند

امام جمعه اهل سنت قشم: برخی ها گویا در قشم به دنبال ایجاد تنش هستند