مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 11:472014-12-19سياسي

امام جمعه بناب: دشمنان از تجلی هیهات من الذله در اربعین مبهوت مانده است


امام جمعه بناب دشمنان از تجلی هیهات من الذله در اربعین مبهوت مانده است، گفت: گروگانگیری استرالیا برای فرار از شکست غربی ها در مقابل تجمع 20 میلیون نفری است - " از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین وحدت آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ویژگی ها و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: این اجتماع در واقع نمادی از قدرت مسلمانان دنیا بود.

وی با بیان اینکه غربی ها همچنان در شوک این اجتماع بزرگ مات و مبهوت مانده اند؛ افزود: غربی ها می گویند این اجتماع، این امنیت، این حرکت و این کدام سلاح است که این اجتماع را بوجود آورده است؟! خطیب جمعه شهرستان بناب سپس به سکوت مجامع خبری جهان در قبال این حرکت عظیم اشاره و تصریح کرد: پیام اصلی این رزمایش لبیک یا حسین به جهانیان بود.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه اقدام اخیر دولت استرالیا در جریان گروگانگیری در پوشش لباس آخوندی و نسبت دادن آن به جمهوری اسلامی برای شکست غربی ها در مقابل تجمع 20 میلیونی دانست و اظهار کرد: این نقشه و توطئه از پیش طراحی شده بود تا افکار برخی ساده لوحان را به این سمت بکشند.

وی تصریح کرد: غربی ها مانده اند که بعد از گذشت یک هزار و 400 سال باز مردم از همین آخوندها حرف می شنوند و دین و دیانت را علما پرچمداری کردند و اخوت و برادری را برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بناب: دشمنان از تجلی هیهات من الذله در اربعین مبهوت مانده است

امام جمعه بناب: دشمنان از تجلی هیهات من الذله در اربعین مبهوت مانده است