مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 11:472014-12-19سياسي

امام جمعه آبسرد: راهپیمایی عظیم اربعین امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت


راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ضربه محکمی به صهیونیست ها و داعشی ها وارد کرد و امنیت آنها را بیش از پیش به خطر انداخت.

- " از آبسرد، حجت الاسلام سیداحمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبسرد در جمع مردم ولایت مدار و مؤمن این شهر با اشاره به ایام پیش رو آخر ماه صفر اظهار داشت: سه واقعه در صدر اسلام، برای ما تداعی می کند که به عنوان مسلمان در مقابل پیروی از خاتم پیغمبران وظایفی را بر عهده داریم که باید این موضوع توسط مبلغان به مردم انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مسلمانان شناخت نسبت به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است، افزود: وظیفه دومی که بر دوش ما قرار دارد، اطاعات مطلق از دستورات آنها است؛ وقتی قبول کردیم که  پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، نمایندگان خداوند متعال بر روی زمین هستند، باید از دستورات آنها اطاعت محض داشته باشیم.

امام جمعه آبسرد ادامه داد: وظیفه سوم شاکر بودن نعمات خداوند متعال است که به واسط نمایندگان خود به ما انتقال داده شده و قطعاً باید نسبت به این وظایف اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

میرشریفی با بیان اینکه باید دوستان پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، دوستی و با دشمنان آنها دشمنی کرد، تصریح کرد: این موضوع به عنوان تبرا و تولا جزء فروع دین ما به حساب می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبسرد: راهپیمایی عظیم اربعین امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت

امام جمعه آبسرد: راهپیمایی عظیم اربعین امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت