مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 11:472014-12-19ورزشي

شهرداری سنندج با سه امتیاز اختلاف میزبان خود را شکست داد


تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج موفق شد در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم ثامن سبزوار را از پیش روی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور ظهر امروز جمعه در مناطق مختلف دنبال شد که در حساس ترین بازی تیم شهرداری سنندج موفق شد میزبان قدرتمند خود را از پیش روی بردارد.

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در آغازین هفته دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان با برتری 26 بر 23 برابر میزبان خود، ثامن سبزواربه پیروزی رسید و اولین باخت این تیم را در رقابت های فصل جاری رقم زد.

در این بازی که به میزبانی تیم ثامن سبزوار برگزار شد، تیم شهرداری سنندج موفق شد با ارائه بازی خوب حریف را از پیش روی بردارد و با کسب این برد امیدوار به ادامه رقابت های این فصل باشد.

به این ترتیب شهرداری سنندج با شکست تیم ثامن سبزوار هم اکنون با 11 امتیاز تنها 2 امتیاز کم تر از حریف سبزواری خود در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

بر اساس برنامه های لیگ برتر هندبال بانوان کشور، شهرداری سنندج پس از این برد روحیه بخش در هفته نهم رقابت های لیگ برتر در زمین خود میزبان مونای البرزی است که طی هفته های اخیر با نام دانشگاه آزاد به میدان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری سنندج با سه امتیاز اختلاف میزبان خود را شکست داد

شهرداری سنندج با سه امتیاز اختلاف میزبان خود را شکست داد