مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:372014-12-19سياسي

حجت الاسلام راهدار: انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر در جهان بوده است


رسانه ما باید بتواند این پیام مهم را به جهانیان صادر کند که انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر در جهان بوده است.

- " از مشهد، حجت الاسلام احمد راهدار ظهر امروز در دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه در محل سالن همایش های آستان قدس رضوی اظهار کرد: در همایش بسیج و رسانه به صورت جدی موضوع عقلانیت رسانه را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی افزود: یک رسانه انقلابی وظایف خطیری بر دوش داشته که مهم ترین آن این است که اسلام را به عنوان دین معقول نشان داده تا مخاطبان درک معقولی از دین اسلام داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر بوده، تاکید کرد: رسانه ما باید بتواند این پیام مهم را به جهانیان صادر کند که انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر در جهان بوده است.

راهدار خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره در تمام دوره های زمانی عقلانیت را به شکل مطلوبی به کار گرفته و این عقلانیت را چه در بعد ساختارها و چه در بعد روش ها و چه در فعالیت ها قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: رسانه معقول رسانه ای امیدزا بوده که در عرصه های اجتماعی یاس و ناامیدی از خود تراوش نکند، رسانه معقول باید بسیج مردمی را در سایه اهداف بلند انقلاب اسلامی شکل داده و استراتژی و برنامه های بلند مدت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام راهدار: انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر در جهان بوده است

حجت الاسلام راهدار: انقلاب اسلامی برون داد نهضت های چند سده اخیر در جهان بوده است