مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 10:272014-12-19سياسي

وداع باشکوه قرچکی ها با شهید نجارزاده/ دیدار با پدر پس از 26 سال


مراسم تشییع پیکر شهید رضا نجارزاده که پس از 26 سال به میهن بازگشت با حضور مردم متدین و انقلابی قرچک برگزار شد و محسن پس از 26 سال پدر را در آغوش گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر امروز و پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا نجارزاده که پس از 26 سال گمنامی به میهن بازگشت با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم مومن و انقلابی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر شهید رضا نجارزاده از مقابل مسجد جامع بر روی دوش نمازگزاران قرچکی و ارادتمندان به فرهنگ ایثار و شهادت به سوی امامزاده ابراهیم روستای ولی آباد تشییع شد و پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای روستای ولی آباد آرام گرفت.

حضور جمعی از جوانان و نوجوانان با سربند و چفیه در مراسم تشییع پیکر شهید رضا نجارزاده و ریختن اشک نشان دهنده عمق ارادت آینده سازان این کشور به شهید و فرهنگ شهادت است که باعث ناراحتی و یاس دشمنان می شود، همچنین جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم مومن و انقلاب قرچک با در دست داشتن تصاویر شهید نجارزاده اعلام کردند که راه و مسیر شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد و رمز ماندگاری نظام اسلامی خون مطهر شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع باشکوه قرچکی ها با شهید نجارزاده/ دیدار با پدر پس از 26 سال

وداع باشکوه قرچکی ها با شهید نجارزاده/ دیدار با پدر پس از 26 سال