مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:522014-12-19اقتصادي

شناسایی هر ایرانی با 2 کد


مدیر کل جغرافیایی و کد گذاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: هر ایرانی با دو کد، شناسایی می شود؛ یکی کد ملی که معرف خود فرد است و دیگری کدپستی که معرفی و شناسایی مکان فرد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، ایرج طلاکوب با حضور در اداره کل پست استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه سازمان ها یک تولیدی دارند که این تولید در دو شکل متفاوت کالا و سرویس و خدمت می تواند عرضه شود.

طلاکوب افزود: کالا را خیلی راحت اندازه گیری می کنند اما خدمت خیلی سخت اندازه گیری می شود.

مدیر کل جغرافیایی و کد گذاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تاثیری که خدمت در اذعان مردم می گذارد، خیلی طولانی تر از مصرف کالا است.

وی اذعان کرد: در حال حاضر شرکت پست با دو رویکرد سنتی و نوین عمل می کند که رویکرد نوین آن در سه مقوله فیزیکی، الکترونیکی و مالی خلاصه می شود که با این تفاسیر ما از حالت تک بعدی خارج شدیم.

طلاکوب افزود: بحثی که در کدگذاری داریم، ارائه خدمات به سازمان های دولتی و مردم است و یکی از مباحثی که ما در اداره کل جغرافیایی به سازمان های دولتی داریم بحث سرشماری نفوس و مسکن است که تعهد ما به دولت و مرکز آمار ایران این است تا پایان سال آینده تمامی نقاط شهری و روستایی ما در کشور به هنگام سازی شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هر ایرانی با 2 کد

شناسایی هر ایرانی با 2 کد