مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:322014-12-19ورزشي

پیروزی تیم ملی سافت بال بانوان برابر آذرخش تهران در قم


تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه تختی قم برابر تیم آذرخش کوهپایه تهران به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان پیش از ظهر جمعه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه تختی قم به دیدار تیم آذرخش کوهپایه تهران رفت و این تیم را شکست داد.

در این مسابقه که در هوایی ابری برگزار شد، تیم ملی سافت بال موفق شد آذرخش تهران را با نتیجه 6 بر 4 شکست دهد و این مسابقه دوستانه را با پیروزی به پایان ببرد.

تیم آذرخش کوهپایه تهران در مسابقات گروهی منطقه شمال لیگ بر تر سافت بال بانوان در صدر جدول قرار گرفت و مسئولان انجمن سافت بال و بیس بال کشورمان، دیداری تدارکاتی بین این تیم و تیم ملی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم در نظر گرفتند.

تیم ملی سافت بانوان کشورمان چندی پیش در مسابقات جنوب غرب آسیا با حضور تیم های هند، عراق، ایران و دو تیم از پاکستان در شهر کراچی پاکستان شرکت کرد.

این در حالی است که مسابقات سافت بال بانوان کشور به میزبانی قم در حال برگزاری است و تیم سافت بال بانوان آذرخش کوهیپایه تهران قهرمانی خود را مسجل کرده است و تیم های هیئت انجمن های ورزشی تهران و هیئت انجمن های ورزشی قم در رده های بعدی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی تیم ملی سافت بال بانوان برابر آذرخش تهران در قم

پیروزی تیم ملی سافت بال بانوان برابر آذرخش تهران در قم