مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 09:022014-12-19سياسي

وداع باشکوه مردم شهر ری با پیکر آیت الله غیوری


صبح امروز مردم متدین ری با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) با پیکر مرحوم آیت الله غیوری وداع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، صبح امروز و با حضور شخصیت های مذهبی سیاسی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و روحانیون و مردم متدین و انقلابی ری مراسم وداع با پیکر مرحوم آیت الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر و امام جمعه سابق شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان علاقمند به روحانیت برگزار شد، دعای ندبه به یاد مرحوم آیت الله غیوری قرائت شد و مردم انقلابی شهرری در سوگ فقدان این عالم ربانی به سر و سینه زدند.

قرار است پیکر مطهر این عالم بزگوار ظهر امروز به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شده و مردم و نمازگزاران شهرری در مصلی نماز جمعه شهرشان با امام جمعه سابق این شهر وداع کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران نیز با صدور اطلاعیه ای درگذشت عالم مجاهد و نستوه آیت الله سید علی غیوری را تسلیت گفت که در بخشی از این اطلاعیه آمده است:"آیت الله سید علی غیوری از یاران صدیق امام و رهبری بود که در سنگرهای مختلف سیاسی، دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و غیره منشأ خدمات بزرگ و گسترده ای بود که هیچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد، آیت الله غیوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع باشکوه مردم شهر ری با پیکر آیت الله غیوری

وداع باشکوه مردم شهر ری با پیکر آیت الله غیوری