مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 08:522014-12-19سياسي

استاندار اصفهان خبر داد افتتاح خط ایرلاین اختصاصی به نام اصفهان


استاندار اصفهان از افتتاح خط ایرلاین هوایی اختصاصی به نام اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی تا چند روز آتی خبر داد.

- " از اصفهان، رؤسا و مدیران دستگاه های مربوط به اداره راه و شهرسازی و مسکن استان اصفهان ظهر امروز به مناسبت روز حمل و نقل تحت عنوان شورای حمل و نقل و مسکن با استاندار اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار، رسول زرگرپور استاندار اصفهان ضمن ارج نهادن بر زحمات مجموعه کارکنان حمل و نقل و اداره راه و شهرسازی و مسکن این استان روز حمل و نقل را به آنها تبریک گفت و به چند نکته اشاره کرد.

وی در ابتدا خطاب به مدیر سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: اجرای طرح مجریان ذی صلاح یکی از ضروری ترین مسائلی است که باید در اسرع وقت انجام شود، چرا که چنانچه این امر مهم صورت نگیرد همه زحمات قبلی در امر استانداردسازی مصالح و کیفی سازی ساخت و سازها هدر می رود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه متأسفانه با وجود قول مساعد مسئولان نظام مهندسی مبنی بر اجرای این طرح در تیرماه 93 به طور کامل، هنوز این امر محقق نشده است، عنوان کرد: این امر همت بسیار مضاعفی را می طلبد که در اسرع وقت در سطح این استان این موضوع محقق شود.

وی در ادامه گریزی به مسائل حمل و نقل ریلی و اهمیت این موضوع زد و عنوان کرد: امروز اهمیت جاده ریلی نه تنها از جاده آسفالته کمتر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان خبر داد افتتاح خط ایرلاین اختصاصی به نام اصفهان

استاندار اصفهان خبر داد افتتاح خط ایرلاین اختصاصی به نام اصفهان