مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1393 ساعت 08:272014-12-19سياسي

نقش رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ زکات بسیار مهم است


فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و پیامدهای مثبت آن در جامعه اسلامی گفت: نقش رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ زکات بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر مجد شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد زکات شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تشویق و ترغیب مردم یکی از راه های گسترش فرهنگ زکات در جامعه است که باید به این موضوع توجه ویژه داشت و از آن غافل نشد.

وی یکی دیگر از راه های ترویج و گسترش فرهنگ دینی و با ارزش زکات را برگزاری همایش ها با این عنوان بیان کرد و افزود: از تمام ظرفیت و پتانسیل ها خصوصا رسانه ها باید در تقویت و گسترش فرهنگ زکات استفاده کنیم تا موضوع زکات در جامعه مظلوم واقع نشود.

فریضه زکات به مجاهدتی خستگی ناپذیر نیازمند استمقام عالی دولت در شهرستان دامغان خاطرنشان ساخت: نقش روحانیان در دعوت مردم و آحاد جامعه به پرداخت زکات مهم و تاثیرگذار است و این امر می تواند جایگاه و اهمیت فرهنگ پرداخت زکات را بیش از گذشته تقویت کند.

مجد به بیانات رهبر فرزانه انقلاب به موضوع فریضه عظیم زکات در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: از دیدگاه معظم له فریضه زکات همانند نماز به مجاهدتی خستگی ناپذیر و تلاشگرانی صادق و دلسوز نیازمند است و از این رو در تحقق منویات ولی امر مسلمین همه باید در راه تقویت و گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ زکات بسیار مهم است

نقش رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ زکات بسیار مهم است